Стали відомі імена педагогів-учасників проекту «Креативний клас – креативне місто»

Вітаємо учасників проекту «Креативний клас – креативне місто». Дякуємо за ініціативність та бажання брати участь у 3-х денному тренінгу на базі Школи мислення та комунікацій PRAXIS  та долучитися до формування креативних освітніх просторів «Креативний клас» у школах міста Києва.

Зустріч відбудеться 27-29.09.2018 р. (вул. Мельникова, 63)

Дякуємо вчителям за цікаві думки, написані в мотиваційних листах та есе.

«Я – молодий вчитель. У школі працюю четвертий рік і викладаю предмет, без якого в сучасному світі не обходиться ніщо – інформатику. В 2018-2019н.р. я стала класним керівником 5 класу і замислилась над тим, як вибудувати виховання своїх учнів так, щоб охопити необ’ємне…

Звісно, з моменту навіть мого навчання  у школі світ змінився, і змінився так, що просто розумієш, що не встигаєш вже за тим, як змінюються молодіжні потреби, смаки, погляди на сучасне життя. Те, як раніше ми навчались у минулому і діти, яких зараз ми вчимо та виховуємо, вже зовсім інші. А раз діти інші, то й вчити їх треба по-іншому! То й підхід до них повинен бути інший!

…На своїх уроках я давно намагаюся давати інформацію різними способами, робити так, щоб дітям було цікаво не лише отримувати інформацію, але і самим шукати її, робити проекти, створювати та опрацьовувати отриманий матеріал, але розумію, що цього ще замало. То ж для себе я чудово розумію, що навчання наших сучасних дітей – це мистецтво постійно оновлювати матеріал, додавати щось цікаве. Мистецтво – постійно вдосконалювати себе, як людину, як педагога, розуміючи, що всі діти крок за кроком створюватимуть наше майбутнє!

Окремо ще більша відповідальність лежить на класних керівниках. Звичайно ж, вчитель не замінить батьківського виховання, але ж на плечах класного керівника лежить також велика відповідальність за те, як діти будуть сприймати навколишнє середовище, яке в них буде ставлення до колективу, до своєї діяльності, як вони будуть ідентифікувати себе, як особистість…

Я роблю все, щоб вдосконалити себе, як вчителя і зараз, як класного керівника, тож вважаю, що участь у цьому проекті – саме те, що мені потрібно на моєму шляху розвитку»

(Шаліна Руслана Сергіївна, ЗНЗ  І – ІІІ ступенів «Спеціалізована школа № 114 з поглибленим вивченням англійської мови» Подільського району м. Києва)

 

«Я працюю вчителем початкових класів 25 років. Я енергійна, наполеглива, творча та креативна. У своїй роботі з дітьми застосовую сучасні методики. Адже сучасні діти – це діти нового покоління «Z», вони мислять  по-іншому, ведуть себе по-іншому і тому навчати їх потрібно так, щоб їм було цікаво, захопливо та креативно. Адже креативність – це одна із топ-навичок 21 століття. І я повинна навчати дітей так, щоб у майбутньому вони змогли конкурувати на ринку праці та мали сучасні професії, про які зараз  мало хто ще знає.

Мене дуже зацікавив проект «Креативний клас-креативне місто». Адже, щоб бути наше місто було сучасним та креативним, його мешканці мають бути такими. А хто,  як не наші маленькі школярики, в змозі це зробити?

Ось тому я хочу навчити своїх дітей бути сучасними, творчими та креативними. У наступному році мої діти навчатимуться у 2 класі. Це якраз той вік, коли з ними можна розпочинати  говорити про креативність та навчати їх співпраці на основі критичного та креативного мислення»

(Мар’яненко Олена Миколаївна, Спеціалізована школа І – ІІІ ступенів № 137 м. Києва з поглибленим вивченням англійської мови Дніпровського району м. Києва)

 

«Метою мого мотиваційного листа є бажання стати учасником проекту “Креативний клас- креативне місто” та втілити в життя своєї школи та класу найбільш креативні ідеї та задуми.

Мій педагогічний досвід складає 10 років. У наш час креативність повинна домінувати над перенасиченням дітей знань, над зрівнюванням дітей, неефективністю передачі знань, відсутністю дослідницької роботи. Саме це  є головними недоліками у сучасному навчальному процесі. Сучасний вчитель – це вчитель, який може вести діалог, прислуховуватися до думки дітей, давати свободу вибору, бути єдиним цілим з учнями, допомагати учням з самостійним пошуком певних рішень, сприяти, щоб день у день з’являлися нові ідеї для втілення їх у реальність. Ось чому креативність є однією з топових необхідностей у освіті. Не потрібно боятися втілювати нове, незвичайне, не таке, як у інших і завжди керуючись цим можна досягнути бажаних результатів. Сподіваюсь стати учасником проекту та дізнатися більше про те, як змінити і творити разом з дітьми»

(Чуйко Вікторія Василівна, Спеціалізована школа І – ІІІ ступенів № 316 з поглибленим вивченням української мови та літератури Дарницького району м. Києва)

 

Педагоги-учасники проекту Креативний клас – Креативне місто

 

Опубліковано admin-praxis

Залишити відповідь