Курс націлений на те, щоб закохувати дітей до читання: самостійного, вдумливого, уважного, фантазуючи і відкриваючи таємниці приховані у тексті, придумуючи власні історії, розвиваючи мовлення в процесі діалогічного пошуку.
Використовуючи природну дитячу допитливість, курс стимулює розвиток критичного і креативного мислення, що має безпосередній вплив на успішність навчання в школі.
Використовуючи діяльнісний підхід у навчанні, ми створюємо можливість кожному, безпосередньо приймати участь у заняттях.
Тексти для читання є «живими», максимально наближеними до повсякденного досвіду дитини, прочитуючи їх ми навчаємось розмірковувати та вирішувати власні проблеми, які
можуть виникати у школі, вдома, у колі спілкування.
Наше читання є динамічним. Ми постійно змінюємо діяльність під час навчання застосовуючи безліч ігор, вправ та творчих занять. Це не лише підтримує цікавість і стимулює всебічний розвиток, але й допомагає розкритися здібностям, сприяє емоційному комфорту дитини.
Ми дізнаємося про:
1. Таємниці задзеркалля або що дзеркало приховує від мене?
Поміркуємо про «Я». Хто я і хто такі інші? Побачити себе – зрозуміти навколишнє
2. Як це «дружити»?
Як я розумію дружбу і де шукати друзів?
3. Стежина до знань. Як не збитися з правильного шляху?
Моя школа – вчитель – навчання – чи можна без них обійтися?
4. Якого кольору страх і де ховаються таємниці?
Мої страхи і таємниці: чи є вони проблемою в житті та перепоною в навчанні?
5. Мандри Розумника країною Здібностей.
Відкриваємо здібності. Що означає бути розумником і бути лідером?
6. Майструю своє життя самостійно.
Поведінка. За що я відповідаю і що від мене не залежить? Перемоги і поразки у моєму житті. Чи варто ними перейматися?
7. Будиночок, де живуть думки.
Наше мислення, яким воно буває і як його удосконалити?
8. Чим спіймати невловиме щастя?
Чи я, дитина, щаслива і що таке щастя?
Наш PRAXIS досвід:
- вдумливе, залюблене у контексти читання
- збагачення словникового запасу української мови
- вміння слухати іншого
- впевнене висловлювання своєї думки
- активна комунікація у класі
- вміння працювати у команді
- відчуття цінності та важливості своєї особистості
- віра у власні сили
- здатність створення нового