«Читаймо й міркуймо по-філософськи разом!» / “Let’s Read & Think Philosophically Together!”

Мислити по-філософськи можуть усі діти, якщо докладуть до цього мінімальних зусиль! Для початку достатньо здійснити всього-на-всього три кроки: зібратися разом, розгорнути книгу і розпочати неквапливе, вдумливе читання…

Отже, протягом лютого-березня щосуботи:

• зустрічаємося на локації школи PRAXIS;
• беремо в руки книгу «Квак і Жаб знову разом» / “Frog and Toad Together” всесвітньо відомого автора дитячої літератури Арнольда Лобеля / Arnold Lobel;
• читаємо щоразу нову, просту та зрозумілу, але по-філософськи змістовну главу (англійською мовою). А далі міркуємо, висловлюємо свої думки, переглядаємо мультфільми, малюємо, ліпимо і конструюємо можливі уявні світи прочитаного… І знаємо, що філософувати – це турбуватися про міру сили допитливості, хвилювання, відкритості, що рухає кожного з нас до пошуку різних відповідей на складні «недитячі», але страшенно цікаві питання.

Ми дізнаємося про:

1. Я, моє Ім’я та Назви моїх книг
Що і чому люди читають? Що значать вислови: «Я люблю читати» та «Я ненавиджу читати»? Чому читати важливо, а ще більше ділитися думками про прочитане з іншими? Чи може прочитане мною наодинці стати «моєю таємницею»? Що значить і чи можна навчитися читати та мислити по-філософськи?

2. Повноту, завершеність / закінченість
У першій главі «Список справ» Жаб просинається вранці та задумується як багато справ слід зробити протягом дня. Щоб нічого не забути, він вирішує написати список справ на день…

3. Причинно-наслідкові зв’язки
У другій главі «Квітник» Жаб милується красою квітів у саду Квака та вирішує й собі навчитися такій «важкій роботі». Він сіє насіння в землю та промовляє до нього, щоб швидше проростало. Але чомусь нічого не стається…

4. Силу / слабкість волі
У третій главі «Печиво» Жаб випікає смаколики. Він куштує одне печиво і виявляє, що воно ще смачніше. Вирішує якнайшвидше пригостити друга Квака, ось вони вже вдвох смакують наввипередки…

5. Боягузтво / Сміливість / Безоглядну хоробрість
У четвертій главі «Не ст-трашно» Квак і Жаб читають книгу разом про сміливість і задумуються над тим, чи сміливі вони? На вигляд начебто так, але все ж вирішують перевірити на досвіді…

6. Оманливі чуття та сновидіння / Обачливість
У п’ятій главі «Сон» Жаб спить та бачить сон. Йому наснилися дивні речі, але чи все це сон…

7. Цінність бути разом
Наприкінці книги Жаб лякається, що може втратити свого друга і зостатися самотнім. Чому як для героя, так і людини важливо бути разом: для спілкування, взаємної користі чи просто так, бо для них це цінно само по собі?

8. Співпрацю
Діти природно прагнуть до пізнавального й етичного співпереживання і співпраці. Чого ми можемо досягати разом? Як спів-творити без думок про похвалу чи покарання? І, врешті-решт, що значить радіти життю?

Наш PRAXIS досвід:

• вдумливе читання рідною та іноземною мовами;
• запитування тексту крізь особистий досвід;
• вміння інтерпретувати світ через текст у змістовній комунікації;
• розуміння горизонтів особистісного світосприйняття, альтернативності власного життєвого вибору через тлумачення тексту;
• набуття здатності мислити по-філософськи – однієї з найважливіших навичок глобального світу майбутнього.

Ціна за курс 800 грн

Записатися на курс